El proper 19 de juny impartiré un nou taller de Neuromàrqueting i Neurocomunincació al Seminari de Tarragona, un lloc immillorable per passar un matí de reflexió i d’aprenentatge en un entorn màgic i especial.
Coneixerem noves tècniques de màrqueting basades amb principis de neurociència que ens ajudaran a incrementar les probabilitats de convèncer al nostre interlocutor.
Cansats ja de presentacions i d’exposicions comercials que no transmeten i que no arriben al nostre client potencial? T’agradaria generar major influència amb els teus clients per tal que considerin la teva proposta com la millor opció?
Hi ha tècniques 100% aplicables que faran que incrementis les probabilitats de convèncer al teu client i estaré encantat de presentar-te-les
Durant les 4 hores del taller farem una pinzellada als següents temes de gran importància en el camp comercial i en el camp de la comunicació:
- Què és el neuromàrqueting?
- Com hem d’actuar per tal d’impactar al cervell primitiu, el veritable decisor?
- Com definir la nostra Proposta de Valor per tal de generar influència amb els nostres clients
- Com es comporta el nostre cervell en la presa de decisions comercials?
- Quins estímuls ataquen i impacten en el cervell?
Utilitzarem exemples reals, desenvoluparem exercicis participatius i aprendrem els uns dels altres en una jornada altament estimulant.
T’animes a venir? Estaré encantat de saludar-te.
Pots descarregar-te el fulletó del programa aquí
T’adjunto un article publicat el 2016 parlant de Neuromàrqueting: Llegir article