CURS ON-LINE DE NEUROMÀRQUETING I NEUROCOMUNICACIÓ

APREN A ARRIBAR AL CERVELL PRIMITIU PER CONVÈNCER

Coneix les tècniques de persuasió capaces de canviar l'actitud i l'opinió del teu públic objectiu.

Imagines ser capaç de persuadir i convèncer els teus clients?
Busques la manera de realitzar presentacions efectives que conectin amb la teva audiència i t’ajudin a vendre una idea?

L’excés d’informació a la qual avui estem immersos fa que només allò que ens genera atracció i ens persuadeix sigui recordat. Aprèn avui mateix com aplicar tècniques de neurociència per connectar amb el cervell primitiu del teu públic, el verdader decisor.

Què aprendràs?

Totes les claus sobre com actua el neuromàrqueting i la neurociència.

Eines i habilitats per afrontar presentacions amb les màximes garanties d’èxit.

Com treballar en la comunicació entesa com una acció comuna.

Com aplicar tècniques de neuromàrqueting en les teves tasques diàries.

Quins són els punts més rellevants en una presentació o exposició.

Les possibilitats que et dóna el neuromàrqueting per connectar amb el teu públic.

Metodologia

La modalitat on-line d’aquest curs de neuromàrqueting et permetrà realitzar-lo allà on vulguis en un termini de 30 dies. Conservaràs tot el material descarregable que tindràs a la teva disposició, perquè puguis consultar-lo sempre que ho necessitis. Però tot això no implica que et trobis sol durant el procès, tot el contrari. Estaré disponible per resoldre els teus dubtes quan ho necessitis i totes les pràctiques que trobaràs al llarg del curs seran revisades i corregides personalment per mi.

QUÈ NO VOLEM

  • Donar lliçons magistrals.
  • Donar receptes màgiques que acaben esdevenint inaplicables.
  • Fer el típic curs de comunicació i presentacions.
  • Teoritzar. Fer un curs on el professor i el temari siguin els protagonistes.

QUÈ VOLEM

  • Crear espais i aportar metodologies que et portin a la reflexió.
  • Que siguis capaç de treure les teves pròpies conclusions aplicables.
  • Portar-te a reflexionar sobre el que és bàsic i essencial.
  • Adaptar la teoria a la realitat del dia a dia.

Programa del curs

La combinació justa entre coneixements teòrics i pràctics et permetrà saber com aplicar tots els punts del curs en el teu dia a dia.

1. De la comunicació a la neurocomunicació

La neurociència ens ha aportat una nova visió de la comunicació tradicional com sempre l’havíem après. Entendrem que comunicar avui va molt més enllà de transmetre paraules al nostre interlocutor i entendrem el concepte de la neurociència i la importància d’adquirir les habilitats per poder emprar-la.

2. El Cercle d'Or i la Persuasió

Una de les tècniques que més impacte pot tenir en el futur de la teva comunicació. Entendre la Teoria del Cercle d’Or i comprendre la importància de comunicar des del Perquè pot esdevenir un factor clau en la teva capacitat de influir en el teu interlocutor. 

3. Del Màrqueting al Neuromàrqueting

Conèixer un mínim funcionament del cervell és bàsic per entendre conceptes de neurocomunicació i neuromàrqueting.

4. Tres Cervells un sol decisor

Coneixerem les tres parts del cervell i de quina manera actuen les nostres decisions més bàsiques, les nostres emocions i la nostra part racional i veuràs la connexió que això té amb el Cercle d’Or i com justifica la importància de cercar sempre el Perquè del nostre interlocutor i la força de comunicar de dins a fora.

5. Estímuls que afecten al cervell primitiu

Com actua el cervell reptilià i quins són els estímuls que podem utilitzar per tal de captar la seva atenció i incrementar la nostra capacitat de transmetre? Aprendrem que molts d’aquests estímuls els podem incorporar en els nostres processos comunicatius i generen un impacte molt positiu en el nostre interlocutor.

6. Quatre passes per assolir presentacions i exposicions exitoses

Veurem com a través de quatre “senzilles” passes podem plantejar els nostres arguments i les nostres comunicacions de forma eficient i sobretot enfocades neurocomunicativament.

A qui està dirigit?

Si encara dubtes si aquest curs de neuromàrqueting és per tu, aquí tens la resposta.

PENSA EN LA TEVA TRAJECTÒRIA I DIGA'M...

  • Alguna vegada has realitzat una presentació pensant que portaves la millor solució i no has convençut la teva audiència?
  • T’agradaria transmetre de forma clara, directa i convincent?
  • Vols aprendre com construir un bon missatge perquè tingui impacte en la teva audiència?
  • Vols saber com generar influència positiva en la comunicació amb el teu entorn?
  • Desitges conèixer tècniques de persuasió capaces de canviar l’actitud i l’opinió del teu públic objectiu?
  • T’agradaria millorar la teva capacitat de comunicació?

Això és el que diuen els alumnes que ja
han realitzat aquest curs de
neuromàrqueting i neurocomunicació

La qualitat del curs de neuromàrqueting ha estat excel·lent. He pogut aprendre tècniques que m’han resultat molt útils a la meva feina per exposar les idees als meus clients. Gràcies a la neurocomunicació ara és molt més fàcil donar a entendre el meu punt de vista i més efectiu.

Víctor Guivernau Alaiz

Responsable de ventes, Guivernau Equips D'Oficina S.L.

Desconeixia el potencial de la Neurociència i del Neuromàrqueting i sobretot no veia com podia implantar accions concretes al meu dia a dia. Ara tinc clar que hi ha nova manera de comunicar i fer-ho utilitzant aquestes eines ha millorat la capacitat de convèncer als meus companys, als meus clients i als meus proveïdors

Mireia Gallemi

Gerent, Coeva Girona, S.A.

Ha estat una formació on line però amb el suport del professor en tot moment. Disposar de feedbak de totes les pràctiques ha sigut clau per poder treure el màxim aprofitament a l’acció formativa i poder assolir la totalitat dels coneixements tractats al curs. Contingut molt interessant i molt aplicable en el meu dia a dia. 

Xavier Domènech Munté

Gerent, Cooperativa Falset Marçà

hores de formació impartides

alumnes formats amb el meu mètode

cursos realitzats a empreses

Sóc Albert Pàmies, economista i Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses. Treballo colze amb colze amb empresaris i directius per ajudar-los a assolir els seus objectius. Sóc un ferm defensor de les relacions interpersonals i del potencial de les persones quan treballen motivades i amb objectius clars i ben definits.

Fa anys que m’especialitzo en Estratègia empresarial, Direcció Comercial i Màrqueting. En els meus anys en el sector he exercit com conferenciant, professor universitari, consultor i articulista. I avui vull compartir amb tu totes les meves capacitats comunicatives perquè aprenguis a convèncer i persuadir el teu públic a través de tècniques de neuromàrqueting i neurocomunicació. És el moment de convertir totes les teves exposicions i presentacions en un èxit.