Sabies que la majoria de decisions de compra es prenen de forma emocional?
I que és després quan les justifiquem de forma racional? Aquesta troballa de la neurociència obre un enorme camp tan pel màrqueting com per les vendes d’explorar noves maneres de relacionar-se amb els clients i d’impactar amb ells amb les màximes garanties d’èxit.
L’excés d’informació a la que avui estem immersos fa que només allò que ens genera atracció i ens persuadeix sigui recordat. Estem cansats d’exposicions i proveïdors que no transmeten, que no ens arriben i que no ens comuniquen. El Neuromàrqueting és l’aplicació de tècniques que provenen de la neurociència i que ataquen al cervell primitiu, el verdader decisor.
Curs obert:Neuromàrqueting i Neurocomunicació
El proper dijous dia 25 de gener a l’assessoria Pares i Aubia de Valls impartiré un nou curs en obert de Neuromàrqueting i Neurocomunicació on explicaré algunes tècniques que amb evidències científiques ens ajudaran a incrementar la probabilitat d’assolir majors taxes de conversió en les nostres accions comercials.
Parlarem de com el veritable decisor és el Cervell Primitiu ( reptilià) i com podem arribar a ell per tal de motivar la compra als nostres clients potencials. Aprendrem a definir una bona Proposta de Valor i a cercar aquells beneficis que aportem als nostres clients i que fan que la nostra opció sigui l’escollida. Coneixerem la tècnica del Cercle d’Or i com simplement canviant la direcció de la comunicació els nostres resultats poden ser altament impactant.
Fugirem de la típica formació de Tècniques de Venda i evitarem donar receptes inaplicables i lliçons magistrals i perseguirem espais i metodologia per provocar la reflexió i treure conclusions aplicables fruit de la reflexió del que és bàsic i essencial.
Aquest curs està destinat a gerents, propietaris i professionals del món comercial i del món de la comunicació que vulguin canviar l’enfoc tradicional del màrqueting per tal d’inmpactar en els seus clients de forma diferent.
Vols saber més sobre Neuromàrqueting?
Recentment l'Indicador d'Economia va publicar un article meu sobre Neuromàrqueting on explico amb més detall les implicacions que té per les vendes i la relació amb el client. Et convido a llegir aquí l'article sobre Neuromàrqueting escrit a l'Indicador d'Economia.