De la informació a l’emoció. Nou article a l’indicador
Adjunto nou article publicat aquest mes de gener a l’Indicdor d’Economia. Aquí pots llegir l’article original: De la informació a l'emoció Una de les principals característiques que diferencia l’actual consumidor respecte al que històricament estàvem acostumats, és...
The new generation. Nou article a l’Indicador
Adjunto nou article publicat aquest mes de juliol a l’Indicdor d’Economia. Aquí pots llegir l’article original: The new generation Tanquin els ulls (ho han de fer quan acabin de llegir aquesta primera frase) i recordin què feien fa aproximadament 20 anys enrere i...
La Proposta de Valor. Article a l’Indicador d’Economia
Adjunto nou article publicat aquest mes de juliol a l'Indicdor d'Economia. Aquí pots llegir l'article original: La Proposta de Valor: Albert Pàmies S’han preguntat mai quina és la diferència principal que existeix entre el preu d’un producte i el valor que aquest...
El poder de la compra: Nou article a l’Indicador d’Economia
Adjunto nou article publicat aquest mes de Juny a l'Indicdor d'Economia "El poder de la compra" vol ser una reflexió sobre la importància que les Petites i Mitjanes empreses han de tenir amb la gestió de la compra, de l'aprovissionament i de tot el que això comporta....
Cultura CRM: Nou article a l’Indicador d’Economia
Adjunto nou article publicat aquest mes d'Abril a l'Indicador d'Economia. "Cultura CRM" vol ser una reflexió de com avui les empreses han de gestionar la seva cartera de clients i com han d'entendre i valorar que aquesta avui s'ha de convertir en un dels principals...
"La recompensa del rigor" article publicat a Lexviti
Adjunto article que em van proposar la gent de Lexviti per el seu butlletí del mes d'Abril. Publicació dirigida a cellers i empreses vitivinícoles. La recompensa del rigor: Gestionar una empresa, i sobretot una empresa vitivinícola, vol dir contemplar múltiples...