“El dret a predir”. Nou article publicat a l’Indicador d’Economia
Adjunto article publicat aquest mes d'agost a l'Indicador d'Economia parlant del Big Data i de les possibilitats que avui poden obtenir les empreses si brinda a les nostres empreses. La ciutat de Reading, a Pensilvània, ha reduït els delictes gràcies a un software...
“Personalització massiva”. Nou article publicat a l’Indicador d’Economia
Adjunto article publicat aquest mes de juny a l'Indicador d'Economia reflexionant sobre nous comportaments del consumidor i com hem d'adaptar-nos a aquesta nova realitat. Henry Ford, fundador de l’automobilística Ford Motor Company, és considerat el creador de la...
Nou taller de Neuromàrqueting i Neurocomunicació
El proper 19 de juny impartiré un nou taller de Neuromàrqueting i Neurocomunincació al Seminari de Tarragona, un lloc immillorable per passar un matí de reflexió i d’aprenentatge en un entorn màgic i especial. Coneixerem noves tècniques de màrqueting basades amb...
Internet de les ànimes. Nou article publicat a l’Indicador d’economia
Intenet de les ànimes és un nou article publicat aquest mes d'abril a l'Indicador d'Economia on parlo sobre la importància del tracte humà dins d'aquest món tan i tan tecnològic. Es coneix l’internet de les coses (Internet of Things) com la xarxa d’objectes del...
Benvingut al nou comerç de proximitat. Article publicat a l’Indicador
Adjunto article publicat aquest mes de febrer a l'Indicador d'Economia reflexionant sobre nous models de distribució que possiblement afectaran al tradicional comerç de proximitat. El Dash Button d’Amazon és un petit dispositiu via wifii que permet de forma...
Curs de Neuromàrqueting i Neurocomunicació el 25 de gener a Valls
Sabies que la majoria de decisions de compra es prenen de forma emocional? I que és després quan les justifiquem de forma racional? Aquesta troballa de la neurociència obre un enorme camp tan pel màrqueting com per les vendes d’explorar noves maneres de relacionar-se...