Maleït Setembre

Article publicat al diari l’Indicador Econòmic del mes de Setembre. En ell reflexiono sobre la necessitat que avui tenim que les empreses actuïin i prenguin decissions per intentar canviar les seves inèrcies. Per molt que ens vulguin fer creure que ja estem en recuperació econòmica, falta molt per a que aquesta sigui apreciada per petites […]

Segueix llegint

Innovem? Article a l’Indicador

Article publicat al mes d’Agost al diari l’Indicador d’Economia. Reflexions sobre l’estratègia de la innovació i com crear els canals i el clima necessari, els empresaris, per promoure dins de les seves organitzacions la fluidesa en aquest aspecte tan vital per la supervivència actualment de moltes empreses. Llegir article  

Segueix llegint

El resultat és una conseqüència

Article publicat en l’edició del mes de Maig de 2013 al diari l’Indicador d’Economia. Entendre que tota estratègia i tota decissió empresarial ha de venir com a conseqüència d’un anàlisis i una reflexió, és la base del bon directiu. La obsessió pel resultat i no pel proces només crea frustació i no permet arribar als […]

Segueix llegint

V = (c + h) x a

Article publicat en l’edició del mes d’Abril de 2013 al diari l’Indicador d’Economia. Reflexió sobre la importància de l’actitud en els moments actuals i en com un bon directiu ha de saber treballar aquest aspecte per a extreure dels seus venedors la màxima productivitat. Com la fórmula V=(c+h)xa agafa mes significat que mai. Llegir article […]

Segueix llegint

Que hi ha algú? Article a l’Indicador

Article publicat en l’edició del mes de Març de 2013 al diari l’Indicador d’Economia. Reflexió sobre l’estratègia multicanal que han d’aplicar les empreses per poder satisfer les necessitats dels seus clients actuals. Quina presència han de tenir a la xarxa i com aquesta ha d’estar alineada amb la seva estratègia off line. Llegir l’article

Segueix llegint

De Charles Darwin a Steve Jobs. Article a l’Indicador

Article publicat en l’edició del mes de Gener de 2013 al diari l’Indicador d’Economia. Reflexió interessant sobre la importància de canvi de paradigma i d’adaptació dels directius per sortir de la situació complicada que moltes empreses viuen avui en dia. Llegir l’article

Segueix llegint