Internet de les ànimes. Nou article a l’Indicador d’economia

Intenet de les ànimes és un nou article publicat aquest mes d’abril a l’Indicador d’Economia   on parlo sobre la importància del tracte humà dins d’aquest món tan i tan tecnològic. Es coneix l’internet de les coses (Internet of Things) com la xarxa d’objectes del nostre dia a dia interconnectats que permeten automatitzar serveis que fins […]

Segueix llegint

Benvingut al nou comerç de proximitat. Article publicat a l’Indicador

Adjunto article publicat aquest mes de febrer a l’Indicador d’Economia reflexionant sobre nous models de distribució que possiblement afectaran al tradicional comerç de proximitat. El Dash Button d’Amazon és un petit dispositiu via wifii que permet de forma instantània tramitar una comanda d’un producte específic per ser lliurat el dia següent o fins i tot […]

Segueix llegint

Curs de Neuromàrqueting i Neurocomunicació el 25 de gener a Valls

Sabies que la majoria de decisions de compra es prenen de forma emocional? I que és després quan les justifiquem de forma racional? Aquesta troballa de la neurociència obre un enorme camp tan pel màrqueting com per les vendes d’explorar noves maneres de relacionar-se amb els clients i d’impactar amb ells amb les màximes garanties […]

Segueix llegint

Aniran els robots al sopar d’empresa. Articla publicat a l’Indicador

Adjunto nou article publicat aquest mes d’octubre a l’Indiador d’Economia -Hola, ets nou? No t’havia vist mai! -Hola, sí, vaig entrar fa 10 dies. -Encantat, jo sóc el Joan i estic al departament d’administració. -Encantat jo sóc P5Q700X i estic a fàbrica, a producció. Tanquin els ulls i viatgin fins el divendres 19 de desembre del […]

Segueix llegint

Gestionant empreses en entorns VUCA. Articla publicat a l’Indicador

Adjunto nou article publicat aquest mes d’octubre a l’Indiador d’Economia Un dels principals errors que solen cometre algunes empreses és projectar el futur volent replicar les experiències del passat. És a dir, basen les estratègies de creixement i continuïtat, gestionant de la mateixa manera que sempre ho han fet. És aleshores quan s’adonen que les […]

Segueix llegint

Obert per vacances. Nou article publicat a l’Indicador

Adjunto nou article publicat aquest mes d’abril al’Indicador d’Economia.. Pss… pssss…. que hi ha algú? Volen dir que algú em llegeix? Escric aquest article pensant que l’audiència potencial a la qual va dirigit es veurà probablement mermada. No seria millor deixar-ho per al setembre? Publicar-lo a partir del dia 15, un cop els nens ja […]

Segueix llegint

Menys egoisme i mes altruisme. Nou article Indicador

Adjunto nou article publicat aquest mes d’abril al’Indicador d’Economia.. En el famós conte de la Ventafocs s’explica com ella està ballant amb el príncep i quan s’adona que és a punt d’arribar la mitjanit decideix marxar corrents per por a què es desfaci l’encanteri fet per una fada. En aquesta fugida perd la seva preciosa […]

Segueix llegint

La màgia del dòmino: Nou article a l’Indicador

Adjunto nou article publicat aquest mes d’abril al’Indicador d’Economia.. L’any 1983, Lorne Whitehead va escriure a la revista American Journal Physics que una fitxa de dòmino pot fer caure una altra fitxa un 50% més gran si estan correctament alineades. Seguint aquesta teoria, l’any 2001 un físic de l’Exploratorium de San Francisco va reproduir l’experiment […]

Segueix llegint

La venda i el Cercle d’Or. Nou article a l’Indicador

Ajdunto un nou article publicat aquest mes de novembre a la revista de l’Indicador d’Economia. Segurament moltes vegades s’hauran preguntat quin és el motiu que fa que algunes persones tinguin una capacitat d’influència per damunt de la mitjana. Com s’ho fan perquè la gent vulgui adquirir els seus productes o compartir les seves idees. Són líders […]

Segueix llegint

Cultura comercial. Nou article a l’indicador

Ajdunto un nou article publicat aquest mes de novembre a la revista de l’Indicador d’Economia. Necessitem professionalitzar al màxim els departaments comercials per a satisfer uns clients cada vegada més exigents, cada vegada més informats, i cada vegada més infidels, disposats a buscar alternatives si no som capaços de cobrir les seves necessitats. S’imaginen un departament […]

Segueix llegint