El proper 19 de juny impartiré un nou taller de Neuromàrqueting i Neurocomunincació al Seminari de Tarragona, un lloc immillorable per passar un matí de reflexió i d’aprenentatge en un entorn màgic i especial.

Coneixerem noves tècniques de màrqueting basades amb principis de neurociència que ens ajudaran a incrementar les probabilitats de convèncer al nostre interlocutor.

Cansats ja de presentacions i d’exposicions comercials que no transmeten i que no arriben al nostre client potencial? T’agradaria generar major influència amb els teus clients per tal que considerin la teva proposta com la millor opció?

Hi ha tècniques 100% aplicables que faran que incrementis les probabilitats de convèncer al teu client i estaré encantat de presentar-te-les

Durant les 4 hores del taller farem una pinzellada als següents temes de gran importància en el camp comercial i en el camp de la comunicació:

  • Què és el neuromàrqueting?
  • Com hem d’actuar per tal d’impactar al cervell primitiu, el veritable decisor?
  • Com definir la nostra Proposta de Valor per tal de generar influència amb els nostres clients
  • Com es comporta el nostre cervell en la presa de decisions comercials?
  • Quins estímuls ataquen i impacten en el cervell?

Utilitzarem exemples reals, desenvoluparem exercicis participatius i aprendrem els uns dels altres en una jornada altament estimulant.

T’animes a venir?  Estaré encantat de saludar-te.

Pots descarregar-te el fulletó del programa aquí

T’adjunto un article publicat el 2016 parlant de Neuromàrqueting: Llegir article