Curs en neuromàrqueting i neurovendes

Com incrementar els resultats comercials

Com aprendre a vendre al cervell primitiu per convèncer

 

  • Cansat del típic curs de Tècniques de Venda?
  • Consideres que hauries de millorar la productivitat del teu equip comercial?
  • Has tingut una devallada de les vendes?
  • T'agradaria millorar el procés de tancament?
  • Necessites connectar més i millor amb els teus clients?

Sabies que...

L’excés d’informació a la que avui estem immersos fa que només allò que ens genera atracció i ens persuadeix sigui recordat.

Estem cansats d’exposicions i proveïdors que no transmeten, que no ens arriben i que no ens comuniquen.

El neuromàrqueting és l’aplicació de tècniques que provenen de la neurociència i que ataquen al cervell primitiu, el verdader decisor.

El neuromàrqueting i la neurovenda ens mostra científicament com l'element decisor és el Cervell Primitiu i com comunicar-nos amb ell incrementa la capacitat d’influir en els nostres clients.

Existeixen tècniques d’arribar-hi, i això és el que volem explorar en aquesta proposta

Treballar el neuromàrqueting i la neurocomunicació incrementa la capacitat de convèncer i està demostrat que ajuda a incrementar les vendes

No és opinió, és ciència!!!

Contingut del curs

PRIMER BLOC

Les decisions que prenem quotidianament, totes i cadascuna d'elles, es prenen en milèssimes de segons a través del nostre cervell. I aquest reacciona de manera diferent a certs estímuls.

Descobrirem com el neuromàrqueting ens pot ajudar a connectar amb aquesta part del cervell del nostre client.

SEGON BLOC

El nostre cervell en realitat està format per diferents parts, algunes d'elles responsables de les nostres reaccions i decisions.

Veurem què és el cervell primitiu i com relacionar-los, quines són les claus que el fan reaccionar favorable o desfavorablement.

TERCER BLOC

Constantment necessitem presentar i proposar idees, projectes, productes o plans per posar només alguns exemples.

Aconseguir comunicar-los de forma efectiva passa per connectar amb el cervell primitiu. En aquesta part veurem les quatre passes per assolir presentacions exitoses.

QUART BLOC

No N'hi ha prou amb exposar, necessitem seduir i convèncer.

La Neurocomunicació pren és clau alhora d'estructurar el nostre missatge i el seu enfoc. Haurem de crear els estímuls adequats per provocar les decisions que volem aconseguir. Saber-ho ens durà a més vendes.

Comprem emocionalment i justifiquem la compra de forma racional

Què no volem amb aquesta formació?

Donar lliçons magistrals

Donar receptes inaplicables

Fer el curs tipic de Tecniques de Venda

Teoritzar i plantejar una formacio on el professor i el temari siguin els unics protagoniestes

Què volem amb aquesta formació?

Crear espais i aportar metodologia per a provocar la reflexió

Què el participant tregui conclusions aplicables

Reflexionar sobre el que és bàsic i essencial

Adaptar la teoria a la realitat del dia a dia

Més de 50

empreses

Més de 100

cursos

Més de 1000

alumnes

Vols saber més sobre mi? Albert Pàmies

 

  • Sóc Economista i Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses.
  • Faig de consultor i formador i ajudo a les empreses i els dono recolzament extern per tal de millorar els seus resultats.
  • M’agraden els reptes, i defenso l’esforç i el talent com a motor generador de canvis.
    Crec que necessitaré un parell de vides per tal de poder convertir en realitat tots els meus somnis. Mentrestant, gaudeixo aprenent constantment i inspirant-me en les persones de vàlua que em vaig trobant pel camí.
  • M'apassionen les relacions humanes i el poder que poden tenir les persones quan treballen alineades amb objectius comuns.
  • M’agrada molt la formació i el contacte amb l’aula com a font d’aprenentatge i creixement, és per això que faig de professor associat d’eMàrqueting a la URV i professor de Direcció Comercial al Màster en Gestió d’Empreses (MBA) de la URV.
 

També em pots trobar a: