Persuasión

Brian O'C.Leggett i Ricardo Velilla / Casa del Llibre
Persuasión
Suposo que a aquestes alçades ningú posa en dubte que és igual d’important el COM diem les coses que realment el QUE diem, en el món dels negocis, en les relacions amb els nostres clients, tenir la capacitat de persuadir i poder fer canviar l’opinió del públic és una de les claus empresarials. En aquest llibre ens expliquen i ens donen les pautes per a millorar i progressar en les habilitats del tan temut “parlar en públic”. Wikipedia defineix la persuasió com “la influència social de les creences, actituds, intencions, motivacions i comportaments. La persuasió és un procés destinat a canviar d’una persona l’actitud o comportament cap a algun esdeveniment, idea, objecte o persona (s), mitjançant l’ús de paraules escrites o parlades per transmetre informació, sentiments, o el raonament, o una combinació d’aquests. Llibre 100% recomanable.
Brian O'C.Leggett i Ricardo Velilla / Casa del Llibre