La velocitat existent en la majoria de mercats i el fort canvi tecnològic de la societat, afegit a les noves tendències dels consumidors ha deixat algunes empreses i alguns empresaris fora de mercat. L’adaptació a les noves regles del joc ha provocat situacions de crisis empresarial en moltes organitzacions.
Conscients d’aquest realitat i analitzant la situació interna i externa de les empreses i dels sectors als quals operen pretenem ajudar a re definir les estratègies i els objectius de les organitzacions. L’assessorament en aquest camp és indispensable ja que permet reflexionar sobre les millores necessàries que faciliten el desenvolupament i la continuïtat.
Realitzant processos interns oberts i participatius de reflexió, intentem aportar aquells valors que considerem estratègics per la correcta definició del model de negoci a llarg termini.
Sabem i coneixem aquells moments de reflexió solitària que tots els empresaris tenen al llarg de la seva trajectòria, ens agrada i volem compartir-lo amb vostè per tal d’ajudar-lo en la presa de decisions.
Li preocupa el volum de vendes de la seva empresa i la seva tendència? disposa d’una estratègia de vendes organitzada i planificada? Com gestiona un mercat amb excés d’oferta?
Ajudem a les empreses a definir el Pla Comercial i a implantar-lo amb les màximes garanties d’èxit. Portar el control del mercat és la clau per poder esperar resultats satisfactoris.
Disposa d’una bona estratègia de comunicació? quins elements utilitza per fer arribar la seva proposta de valor als seus clients? Quina utilització en fa de la xarxa i les estratègies 2.0?